mukesurat ;)

27 March 2014

sepi


Allahuu, lamanya tinggalkan blog ni.

cuti winter hari tuh, engatkan boleh tapi rupanya busy sgt.

so many things to story.

waktu cuti hari tuh, as you olls know, aku balek Malaysia. and sgt worth lah aku balek. antara sebabnya?

1. dapat jumpa family and relatives ofcourse! ni semangat2 yang aku bawak and terus bawak smpai habis graduates nnty!

2. pergi putrajaya for scholarship things, aku engt aku tak dpt sebab tak dpt email apa2, tapi alhamdullilah, dengar sendiri dari mulut pegawai tuh,

" Tahniah cik Aqmar, awak berjaya!"

macam nak pecah jantung dengar, alhamdullilah, lepas ni ayah ibu tak payah kerja kuat2 lagi nak tampung yuran study.

3. dapat jumpa lampians!

wawa sebab dia tgh cuty, fashe, tiya, wani, and fea ofcourse! org wajib jumpa tuh hihihihih

4. get into 'scary' part before kawen T_____T

aku dirisik! ni nnty aku eleborate bila dah kawen. plot cerita takda lagi hahahhaha

and the last thing, tertinggal flight balek Egypt. this is not funny!

apa2 memories sekali pn, aku percaya, Allah had planned the best for me. aku belajar untuk bersabar, bersabar and bersabar. this make me stronger in future!

1 comment:

  1. yg tertinggal flight tu lawak weh.haha.yg part risik tu mane ek?

    ReplyDelete

coming soon insyaallah :*

Daisypath Friendship tickers