if you fight hard , know who you are , and are proud of who you are , you've got a good chance of winning
04 July 2014
rezeki
assalamualaikum and haiii
salam 5 Ramadhan you olls, how puasa tahun ni? best? personally, aku rasa best sebab kali ni semua family members ada ihiks
so alhamdullilah Allah bagii kita rahmat still dapat jumpa Ramadhan, so these 24 days remaining, guna sebaik mungkin kejar lailatul Qadr, tak tauuuu next year kita jumpa lagi ke dok T.T
the 2nd thing alhamdullilah result dah keluar, fuhhhhh!
aku rasa sem 4 ni banyak main banyak tak focus banyak kantoiii tapi alhamdullilah result okay, need to struggle more next sem.
next sem dah masuk last year pre-clinical before masuk clinical. oh emm gee!
okayyyyyy, alhamdullilah ala kulli hal, untuk yang result tak okayyyy next sem ada lagiii :)
al fatihah buat neklong yang baru pergi 2 Ramadhan lepas and also al fatihah buat saudara sahabat seagama kita di Palestin yang telah diserang kelmarin.
till we meet again!
assalamualaikum :D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment